Haluamme tietää, miten onnistuimme Sinun mielestäsi!

Kokemuksesi palveluistamme on meille tärkein mittari onnistumisessamme. Haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme vastaamaan juuri Sinun tarpeitasi ja odotuksiasi. Aloitammekin asiakaspalautteiden keräämisen

  • puheluista
  • kotisivuista ja
  • verkkoasiointiviesteistä.

Kun olet soittanut puhelinpalveluumme, saat noin minuutin sisään tekstiviestin, johon vastaamalla voit jättää palautteesi asiakaspalvelukokemuksestasi. Kotisivuillamme jokaisen sivun alalaidasta löytyy palautelinkki, jonka kautta voit jättää meille viestin, löysitkö kotisivuiltamme etsimäsi tiedon. Verkkoasiointiviesteistämme saat satunnaisesti palautekyselyn sähköpostiisi, jonka kautta voit jättää arviosi kirjallisen viestintämme onnistumisesta.

Luemme jokaisen saamamme palautteen ja käytämme niitä asiakaspalvelumme kehittämisessä. Jätäthän palautteesi, ajatuksesi ja kehitysvinkkisi meille. Kiitos jo etukäteen ajastasi ja ajatuksistasi!